July 1, 2018

蔡興麟.一八


GARY IS BACK! 有留意近日新聞相信都會知道GARY今年已簽返經理人陳寶儀計劃多啲返香港同大家見面! 而第一步就係錄影王牌電視節目 <流行經典50年>,除咗演繹首本名曲 為了妳.為了我,仲邀請好友李樂詩還原26年前喺MINI CONCERT度合唱過嘅 ENDLESS LOVE,聽講29號會再錄影,如果係同彭家麗唱返 現代愛情啟示錄 就正啦!


當然仲有一系列大大小小嘅媒體採訪啦,大家有興趣嘅可以重溫返 <開心大派對><守下留情><大氣候><今日VIP><東網巨星><娛樂蘋台><明報周刊> 等等。


GARY為咗今次COMEBACK唔止多咗喺面書同大家互動玩遊戲,仲特登拍咗一輯全新嘅造型宣傳照回饋粉絲 (見下圖),喺28號更會搞歌迷聚會,大家記住FOLLOW GARY嘅 FACEBOOK ACCOUNT / FACEBOOK FANPAGE / FANSCLUB PAGE 就可以知道佢嘅最新動態啦!


-----------------------
留言小教學 (不用註冊):
1. 在下方留言格內輸入留言
2. 在 'Comment as:' 一格內揀選 'Name/URL',小視窗隨即彈出
3. 在 'Name' 一格內輸入你的稱呼,'URL' 一格漏空,再按 'Continue'
4. 按 'Publish' 送出留言
-----------------------

No comments:

Post a Comment